They're playing baasketbaaall, we love that baaasketbaaall

Okej, jag säger inte det här för att vara sådan där jobbig "jag vet allt för att jag har sportat så länge och jag är så bra och alla som inte gått på en sport suger". För jag hatar sådant, nu spelar ju jag basket visserligen men gällande andra saker.
Men måste bara säga att basketen har gett mig så enormt mycket erfarenhet. Att åka på cup är en så himla grym känsla och det är så fantastiskt roligt. Att bara andas basket under en långhelg och låta allting kretsa kring det för ett par dagar, det är så underbart. Kolla på andra matcher, tagga för sina egna, ha korridorsfest på kvällarna och vara omringad av folk som älskar samma sak som en själv. Jag har samlat på mig ett par ställen nu, Göteborg, Östersund, Eskilstuna, Norrköping, Södertälje, Västerhaninge, alltid lika awesome.
Gosh, vad jag älskar basket och vad det har gett mig mycket genom alla dessa år. Japp, har spelat i drygt 10 år. SICK!
Haha okej det låter som att jag ska sluta, men icke då! Dock tveksamt med nästa säsong, men det är nästa säsongs problem!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0