/ Titti 17 år

Hade en riktigt härlig kväll igår! Sådan där simpel kväll som blir vad man gör det till. Vi gjorde det jävligt bra måste jag säga. Var med lite vänner och hånade mitt förflutna jag med gamla dagböcker och spelade mästerlig Airhockey (ja, jag har ett mini-airhockey-spel hemma). Jag var oövervinnerlig, bara så att ni vet.
Jag var väldigt underlig när jag var liten. Ja, ännu underligare än nu till och med.
Har en dagbok där jag skrivit om helgerna typ. "JAG HAR SPELAT BASKET". "JAG HAR SPELAT BASKET". "JAG HAR KÖPT EN TRÖJA". "JAG HAR SPELAT BASKET". Ungefär så ser det ut. Och ja, jag skrev alltid med versaler. Sedan på sista sidan har jag skrivit "Jag gick i ettan när jag skrev det här. Nu går jag i trean". Hahahaha, ba jaha. Okej.
Jag konverserade alltid med mig själv när jag var liten! Som på en bild jag har hos mamma som jag har ritat när jag gick i ettan, under bilden har jag skrivit "Gud vad ful /Titti i trean". Hahaha, expert på att trycka ner mig själv. Bra jobb.
Okej, det var bara det jag ville säga. Hösch!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0