TJOHO

Shit alltså, känner mig så sjukt busy och populär nu när jag faktiskt - tro det eller ej - har lite planer över lovet.
Ska ta en trip till Erics landställe med gamle gode gänget imorgon till torsdag! Lär ju bli RÄTT awesome! Torsdag kväll ska jag troligtvis och förhoppningsvis tillbringa i gött sällskap från klassen och fredag till lördag ska jag nog ta en övernattning hos mina gode barndomsvänner Katja och Nadja i Sundbyberg.
Ser ni? Jag har vänner! :')
Där förstörde jag hela grejen va? Hela coolhetsfaktorförsöket? Well. Så kan det gå.
Ser ut som att det står en gammal gubbe utanför fönstret som snart ska skjuta oss allihopa. Vadå? Bara för att man är paranoid betyder det inte att man inte blir förföljd.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0