HOLA!

Hej bloggen!!!!!! Har varit lite hemlighetsfull och inte superaktiv under senaste dagarna, jag vet. Hahahahahahahahhaahaha ingen har märkt nåt.
Så kul var det.
Skit i det.
Jag har haft ett helt fantastiskt lov. Jag har ett underbart lag, alldeles enastående vänner och en till ganska bra sak. En hund. Skoja, min hund stinker och är jobbig. Inte för att jag någonsin har hört talas om att man skulle ha grädde på mos (jag refererar iaf mos till potatismos, don't know about you), men grädden på moset är som sagt att jag ska bannemig se Gavin DeGraw i sommar.
Alltså. Hallelujah på livet. Jag ser till och med nästan fram mot att gå till skolan imorgon. Det är ju då en definitionsfråga, antingen är jag dum i huvudet eller så är jag glad. Föredrar alternativ ett, lät logiskt.
Alldeles enastående vänner

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0