Runt i hela staden

Sitter på bussen mot fader min. Tänkte att jag skulle ta och göra en städning där för att tjäna ihop lite pengar och för att ligga på plus. Han har ingen aning om att jag kommer och städar, så han lär väl bli överlycklig när han kommer hem från jobbet ikväll. Men det roliga är att han direkt kommer fatta haken, att jag gör det för pengarna. Men det gör inte honom något! Han blir glad ändå. I like to call it a win-win-situation.
Förutom att det är fan inget smurfjobb att städa hos honom... It's brutal. Kommer känna mig som alla dessa tv-program. Han skulle kunna vara med i "Maniska samlare", han samlar typ på disk.
Ska ta före-efter bilder sen. Lär bli intressant. Okej, nog om pappas ostädade hus. 
Snart hemma! Från... Hemma? Weird.
 
Hjulen på bussen de går runt, runt, runt, runt, runt, runt..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0