ROM BILDBOOMB!

Alright. Nu har jag kollat igenom en jäkla massa Rom-bilder som Maja langat! Har suttit och rensat bort massa men nu har jag 100st och kan inte ta bort mer. Då gör det ont i hjärtat.
Därför får det alltså bli, troligtvis, två inlägg med bilder. Tror inte att någon klagar faktiskt. Av min uppfattning så är det la bilderna folk kollar på. Illa nog med tanke på bilder jag lägger upp. HEH.
Wellwell! Här kommer första hälften. Mest egobilder från hotellrummet i början, blir alltid lika fascinerad av systemkameror. Dem är awesome.
Man kunde hålla kortet mot grejen så tändes alla lampor, men om man tog bort det så släcktes det. Vi förstod verkligen inte, men jag hade ett skavsårsplåster så satte på det. Kreativt! Tänkte jag. Sen kom Sofia och visade att man skulle sätta in kortet i en liten typ kortläsarliknande grej som vi inte hade sett. Smart.
Welcome to the hotel room!
Snygg roomie hade jag också (y)
Det hade inte hon
Peace
Fjortis
Den här bilden är så underbart brutal! För det första ser det ut som att jag ska strypa mig själv. För det andra så ser jag bara så allmänt hård ut. Och för det tredje så om man zoomar in eller kollar riktigt noga så ser man liksom en liten tandställningsstengrej som sticker ut ur munnen. Så konstigt! Till och med värt att slänga in en bild på!
Ser ni munnen? Knas
Hello Gavin
Ohyeah we do
HUR NAJS?! Vet inte om jag skrivit det i bloggen, men kallas ibland T-dog. Eller T-dawg för att låta coolare men skitsamma. Det är ju lite too good to be true! Och det är det ju i för sig eftersom att det egentligen står Hot Dog, men det syns inte så.. T-DOG!! WOHO
Vatikanstaten! Weeei!
Tycker det ser så roligt ut att vi verkligen tar sats hahaha
Happy ending!
Del två kommer... När den kommer, helt enkelt. Någon gång.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0