Inlägg från 2011-01-07

Sitter och kollar bak i mitt gamle arkiv. Min blogg var verkligen sjukt mycket roligare förr haha, tror jag har tappat gnistan lite. Menmen, what to do. DÄREMOT! Hittade jag ett inlägg med ett urval av bilder från min gamla dators webbkamerabilder. Så jag kopierar in det inlägget här. Tyckte det var gött.
Säkert ändå ingen som kommer ihåg eller ens sett det inlägget. Väldigt mycket egobilder :|.. Wellwell. Here it goes.

"Okej. Nu är det så att jag har en hel del webbcambilder på min dator. Närmare bestämt 6396 st. Där av har jag en hel del, ganska, konstiga bilder. Ganska roligt.
Därför tänker jag hedra dessa bilder genom att tillägna detta inlägg till dom.
Här kommer några få utvalda.


Hahaha var tvungen att nominera denna. Ser ut som farfar.

Gammalt självporträtt

Öh, jaha

Haha den här är så skön! Även om jag inte borde lägga ut den egentligen, hehe.

Ok den här är väl inte så himla konstig egentligen, bara lite småskojig. Min inlevelse är beundransvärd.


Emma står med en kudde under tröjan och jag har namnmärkt en banan. Uppenbarligen


Hey, jag är kejsaren av förenta arabstaterna, jag äter inte pommes frittes!

Min egenskap att alltid överdriva uppenbarar sig på denna bild

Snygg bränna



Här uppenbarar sig god vänskap.

Vilken bitchblick! Stackars tumme

Det här, det här är bara obehagligt

*busvissling*


Cp-skadningen

Gjorde mig självmordsbenägen, men jag skall dö med mitt motto "skyll alltid ifrån dig". Därför ser det ut som att någon annan mördar mig.

Min grannes hund som inte ser så värst glad ut över att behöva besöka oss



Titti var ingen redig karl, hon visste inte hur man knöt slips.

Mikrofonkåt, mobilkåt.. same shit but different name

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade tänkt mig mer, brutalare random-bilder. Menmen. Det får la duga.
Simma lugnt"

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0