SwedISH

Idag förtäljde min svenskafröken att hon är kapabel till att tyda elevers facebook och sedan möjligtvis förbindas vidare till en potentiell blogg. Goddag svenskafröken!
Okej. Nu har jag nog smörat klart. Det var jobbigt att skriva sådär. Eller det var ansträngande, påfrestande, mödosamt, arbetsamt, kämpigt, svettigt, besvärligt, snärjigt, knogigt, joxigt, bökigt och knöligt. Hej synonymer.se!
Nu ska jag trixa vidare med headern. Eller, har inte börjat än. Så ska sätta igång!
Skall bara förtära en ringa mängd H2O först. Lider av hyperakustiska kontradiafragmavibrationer.
Det gör jag inte alls det. Ville bara använda det ordet. Det betyder hicka.
Min svenskalärare heter Kitty... Nej skoja, nu ska vi inte vara brutala. Tycker bara att den där bilden är så skön.
Notera: Har ingenting med min lärare att göra!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0