Back in business!

Honey I'm hoooome! Saknar dock redan Italien. Rom. Det var verkligen dem bästa dagarna i mitt liv. Kan inte minnas sist jag var så lycklig som jag var där. Och jag menar det verkligen! Jag ljuger inte som jag brukar. Heh.
Vilka kontraster det kan vara va? Om vi inte åkt hade det varit två helt vanliga långa tråkiga dagar i skolan. Istället blev det två galna dagar i Rom där vi ena dagen träffade Gavin DeGraw och andra dagen gick runt i hela Rom och såg Vatikanstaten, Colosseum, åt italiensk pizza och en jäkla massa andra saker.
Rediga inlägg kommer snart. Drar nog ett om konserten och ett om dagen i Rom. For your information.
Nu ska jag nämligen gå och äta semla. Har varit så oerhört nyttig dessa dagar! (Frukost på hotellet... Puh, hello nutella!)
Me like Italia
Yes. I do.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0