Tråkigt inlägg

Bloggen överbelastas inte direkt av läsare idag. Antar att folk är ute och "njuter av vårsolen". Pff. Töntigt.
Själv sitter jag inne och väntar på att jag ska börja plugga. Har verkligen galet mycket att göra.
Skickade in historian igår, kvar är nu bara marknadsföring x2, engelska x2, stor idrottsuppsats, svenska x100 typ and on it goes. Pricken över i är att det är mattenationella om typ två veckor eller nåt, och eftersom att jag har fått IG på alla jävla matteprov hittills så kommer jag få IG i kursen om jag failar på det. Vilket är ganska väldigt mycket troligt att jag gör. Bajs.
Yup. Lite så känns det. Ska gå och göra mig en kopp te och sedan börja med engelskan. Eller sätta på en film... Nej skoja, ska plugga. Reeaaaallly.


Gammal arkivbild i brist på bättre. Apropå... Te. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0