Jaha. Okej.

Jag skulle vilja skriva ett jätteroligt inlägg nu. Känner mig dock tråkigare än någonsin förr. Därför blir det inte riktigt så. Skulle vilja skriva en skruvad berättelse om en riktigt udda situation jag varit i. Lite sådant humör är jag på egentligen. Men jag låter mig inte leva humöret fullt ut, ska ju som sagt plugga.
Egentligen.
Lyssnar på bra musik istället. Har spotify slutat med sin man-får-bara-lyssna-på-samma-låt-fem-gånger-grej? Har definitivt lyssnat på flera låtar mer än fem gånger dem senaste dagarna.
Okej. Jag vet att jag inte skulle skriva om honom. Men måste bara få ur mig detta lite snabbt! Gavin DeGraw ska vara med i Dancing with the stars! Hahah, this will be fun.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0