VIDEOS I STORA LASS

Idag fyller min man år! 35 år. Kan låta gammalt för en 17-åring kanske, men åldern är bara en siffra!
Happy Birthday Gavin DeGraw, alltså.
Att se honom i onsdags var det bästa jag gjort. Jag har aldrig stött på en sådan glädjespridande person, man kan inte låta bli att dra på smilbanden när han gör det. Det blir som en slags magnetism. Typ. Det var så tydligt att det var det här han är menad att göra, och att han älskade det. Så himla inspirerande. Men deprimerande, "I want too"-feelingen uppenbarade sig litegrann. Menmen, jag kommer definitivt att se honom igen.
Nu lägger vi in en jävla massa videos från i onsdags till hans ära!
Ps. Insåg efter när jag kollade på videosarna att ljudet försvinner när jag zoomar, därav laggen ibland i vissa videos.
Gjorde en rivstart med Candy! Riktigt bra.

Kort del av Run every time, bara för att han var så nära hahaha.

Hahaha så skön, berättar om när han blev busted med en tjej av hennes pappa. "And, that wasn't the weird part. The weird part was when he asked if he could join".
Fin liten presentation och ett rocking framförande av Soldier!
I don't want to be! Något för alla One tree hill fan också, introlåten nämligen.
I thank you
STAY! En av mina favoriter.
And the big one, Not over you! Sålt platinum och grejer, hans senaste singel. Grym!
Follow through! Gosh vad jag lyssnade sönder på den här hela förra året. Älskar den fortfarande lika mycket.
Chemical party, ohyea
Och så det POWER ending hoho!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0