Jag menare

Det är nu jag borde byta header va? Trettondagsafton och grejer, menar jag.
Varje gång jag frågar mamma vad det betyder så säger hon nämligen att det är då man "dansar ut julen". Jag ifrågasatte och varför det inte finns fjortondagsafton osv., men det hade hon inget svar på. Screw folk som säger att föräldrar vet allt.
I alla fall. Header. Då måste man ju ha inspiration och grejer. Känns som att jag har haft så många headers! Superman, Mona-Lisa, tomte/julgran... Måste hitta ett tema. Tänkte Simpsons, men det blev krångligt. I så fall mitt huvud på Homers kropp och något vettigt citat han sagt. Folk kommer inte ens se att det är paintat.
Okej, jag ska mumla vidare i min ensamhet. Kanske snarare borde ta bilden på den galna katt-tanten i Simpsons.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0