Sad story

Vet ni hur svårt det är att ha en blogg och försöka att inte låta asnördig i varje inlägg?! Det är fan svårt. Frågan är bara hur brutalt jag misslyckas.. :')
Ibland känner jag mig som en liten fjortisflicka på 13 vårar som precis upptäckt konsten i att använda en foundation på fel sätt. Ungefär som denna tjej jag citerat här nedanför.
"hejsan bloggen nu ska jag berätta vad kärlek är för mig. kärlek är någon man gillar och skulle kunna göra allt för och inte t.ex. när man ska strula så börjar killen prata om något helt annat om sig själv det har min kompis Denice varit med om men om man t.ex. är med en kille då ska man visa att man gillar den och om man kanske sitter i en soffa då kan man sätta sig närmare annars så kanske killen/tjejen tror att den inte gillar den och sen nångonting jag tycker är viktigt är att när man är 12 år som jag så tycker jag att man ska ha strulat med en kille innan man fyllt 12 och det tror jag alla har gjort men jag tycker även att man borde ha t.ex dansat tryckare på berga eller ialla fall ha dens nummer det tycker jag är kärlek!"
.
Är det inte vackert? Ung kärlek!


I can see the future

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Hej hej!



Tränar du något? På gym? Någon sport? Tell me bby! :D

2012-01-04 @ 20:28:17
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0