Sorry guys, I did what I had to do

Okej. Jag skäms. Jag lovar. Men jag är så uttråkad att jag tänker svara på en torr gammal lista. Please forgive me. Jag ska skriva något jätteroligt sen. För jag är ju så... Rolig. :| Heh. Lägger nog in en rolig bild som någon annan har gjort. Det blir roligare så.


Namn: Titti Mikaela Andersson

Ålder: 18. Om 1 år, 3 veckor och två dagar.

Född: I Stockolm

Bor: Åkersberga

Gör just nu: Blogggaar bro!


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Elak, lat & opålitlig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, generös.. Nä jag kommer inte på fler, är alldeles för bra.


 

Vad är du rädd för: Att bli forever alone

Det roligaste jobbet du haft/har: Aldrig jobbat...

Har du körkort och egen bil: Jag? Bakom en ratt?

När grät du senast: Igår, får alltid nåt i ögat under lyckliga slut.

När skrattade du senast: Såg nyss Abduction, den hade sina höjdpunkter

Vem åkte du bil med sist: Min pappa. Värsta raggarna han & jag!

Vem åt du mat med sist: Min syster och mamma. Muy interesante.

Vem sov du hos sist: Mamma. HEH

Vem sov hos dig sist: Katja & Nadja. 

Vad var du rädd för när du var liten: Världen. Den var så stor och läskig. Och är fortfarande.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: En bläckfisk. Heh! Finns på film. Mycket underhållande :')

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Två som jag kommer ihåg!

Värsta smärtan du råkat ut för: Måste varit blindtarmen. Värdelösa skitsak.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min dator Nämen, mina syskon I guess.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Nu tycker jag att du är lite väl personlig, stalker

Har du någonsin sportat: Still do! Baschketbaoll!

Någon du ser upp till: My brother from the same motherrrrr

Vad finns alltid i din handväska: Jag har inte alltid en handväska, men i min jackficka finner du alltid min mobil, busskort & nycklar.

 


Har du varit utomlands någon gång:

Vilken plats var finast: Kanche... Jag vet inte?! Egypten? Gran Canaria? Har inte kommit mycket längre än så.

Största stad/städer du varit i: Geografi? Really?


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: No, sir

Rökt: Nej

Snusat: Nope

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen.. Heh, rebell! Vill tatuera mig när jag blir äldre.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Bäst! Gäller ju att hitta en soulmate, liksom.

Finaste komplimang du fått: Att jag har dem rätta förutsättningarna för att bli en bläckfisk när jag blir stor. Skoja, ingen har sagt det. Vettefan.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Tror jag icke

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Näe

Är du kär just nu? No

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: 50/50. Någonstans mitt i mellan.

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Donken!

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter. Jag åker inte skidor... Inte igen. Bad memories, heh.

Sverige eller Utlandet: Utlandet, I think

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: 50/50

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Tåg! Tror jag?

Bil eller buss: Bil



Bored to death...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0