It's not a fairytale but it's mine

Riddare i skinande rustningar är överskattade.
Jag vill inte ha någon som överöser mig med gåvor eller skämmer bort mig. Jag vill inte ha någon som klär sig perfekt eller ser perfekt ut.
För vad är perfekt egentligen? 
Att kunna vara mig själv med någon. Någon som är lika barnslig som mig. Att skratta tillsammans. 
Är det perfekt?
Att retas. Att uppskatta ögonblick. Att göra allt och ingenting tillsammans. 
Att vara med någon som har samma skruvade humor som mig och som känner mig bättre än någon annan.
Att inte vara perfekt. Det är perfekt för mig.
Jag vill inte ha någon som kommer på en häst och räddar mig från draken, jag vill ha någon som kommer på en drake och räddar hästen från mig. Nädå. Nu förstörde jag allt.
Någon som inte har något emot att jag alltid förstör fina känslosamma stunder. För att det är bara sådan jag är.
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0