Fail

Gööhh, får ju damp. Cyklade hem från jobbet för att ta mig en lugn stund och lite mat, tog bussen till centrum och promenerade sedan till pappa för att kolla om min systers Iphone-högtalare funkade med sladden han har till stora högtalarna, men NEJ JAG ÅKTE HIT HEEELT I ONÖDAN. Sådär lagom irriterande. Då hade jag ju istället kunnat ta mig till centrum och köpa högtalare. Nu orkar jag inte. Hehehehehehehehe. HEHEHEHEHEHEH. Okej, lite uttråkad kanske.
Well, hade en trevlig dag på jobbet med midsommarfirande i alla fall. Och Blogg.se-appen funkar fortfarande inte därför det är sådan jedra brist på bilder. Återkommer med det. Nu ska jag gå och gnälla på pappa, bwahaehe. Typ.
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0