Jiha!

Hittade precis en träningsdagbok från 2009, alltså när jag gick i nian. Definitivt mitt aktivaste år. Ger mig lite sådär småångest. Tränade 5-6 dagar i veckan varje vecka, och hälften av dagarna var det typ dubbelträningar.
Ba' jomen det går bra nu när jag kör knappt 2 gånger i veckan! Fast nu har det ju till och med varit avslutning. Heh. Tragiskt. Saknar alla alternativ som fanns på den tiden. Spelade med Bollstanäs, damlaget, P95 och F96 samtidigt. Inget av dessa lag finns kvar nu för tiden.
Var bara tvungen att gnälla lite. Nu är jag klar. Dags för lite One tree hill! (Man trodde jag skulle gå och ångestträna nu kanske, men äsch).
För övrigt suttit och kollat resor. Thailand? Kanske?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0