Kontraster

Det är sådana här dagar man börjar fundera över kontrasterna i sin tillvaro.
Idag är en sådan dag jag sätter mig i mitt gamla hederliga rumpmärke i soffan som jag jobbat på hela vintern, grämer mig över regnet som öser ner utanför fönstret och desperat kollar solresor på destination.se. Idag är en sådan dag jag vägrar byta om från pyjamasbyxorna, äter för att jag inte har något att göra och bloggar i brist på bättre tidsfördriv.
Idag är en sådan dag jag inte gör ett skit.
Jämför då detta med den händelserikaste dagen i mitt liv. 19/2-2012.
Den dagen var en sådan dag då jag vid sju på morgonen tog flyget till Rom, åt på ett italienskt donken och åkte till ett sunkigt hotell i utkanten av Rom. Den dagen var en sådan dag jag, Maja och Sofia sprang omkring i ett hotellrum i Rom och gjorde i ordning oss inför en konsert, fick höra och se Gavin DeGraw live och träffade och tog kort med samma fantastiska man.
Den dagen var en sådan dag jag var lycklig som fan.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0