Röd höger på arm

Förskola är fan krävande! Var helt död när jag kom hem efter min första dag på jobbet. Ungar och deras energi alltså, it's a never ending story. Men kul! Alla är supertrevliga och barnen jättehärliga. Bra första jobb! Roligt dock att musiken som var i ett av lekrummen varvade mellan Mange Makers och Sean Banan, när jag var liten var det mer Aqua och Dr. Bombay. Men det är väl liksom dagens versioner. Även roligt att några av tjejerna på min avdelning kallar min co-worker på andra avdelningen för "Danny" för att dom tycker han är så lik Danny Saucedo, och så berättade dom för mig att Danny är så snygg och därför är dom kära i min arbetskamrat, och jag bara råkade berätta det för honom så att dom blev helt hysteriska. "HIHIHIHIHI BERÄTTA INTE HIHIHIHIHI".
Här är helt omotiverat en bild från när vi körde twister i lördags! Det var kaos.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0