Awkward moment

Hahahah stötte precis på världens bittraste busschaufför. Han kom för tidigt så det stod bara "klar för trafik", så då frågade jag givetvis om det var 610an, "Ja. Du kan bara gå och sätta dig.". Men jag fattade ju inte att det inkluderade att inte behöva blippa busskortet, så jag försökte. Vilken blick! Om ni tycker tjejen i Mean girls är bra på bitchblickar har ni inte mött denna främmande man. Jag skulle lika gärna kunnat försöka skala banan åt fel håll, det var som att jag vore helt dum i huvudet. Så nu sitter jag här och väntar på att komma fram. Vilket tack gode gud är snart. Hoppas på att det går bättre nästa vecka.
Typ såhär såg det ut.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0