Trololo

Det är fanimig omöjligt att jobba på geografin. Det är det tråkigaste ämnet i skolans historia. Förutom matte. Fast det är bara för att jag är så ofattbart dålig på matte. Geografi är bara tråkigt.
Våran lärare kör svara-på-frågorna-boken-taktiken.
Spanska däremot är fantastiskt roligt. Vi har en helt enastående lärare! (Han vet att jag har blogg..). Hehe.
Jag nämnde att träningen igår var najs va? Slänger in en bild där jag vinner uppkastet. Jag är så jävla bra. *Egoboost*. Det finns btw inget värre än folk som skriver saker inom stjärnor. *LER*. *SKRATTAR*. *SITTERHEMMAFÖRATTJAGÄRMOBBADOCHINTEHARNÅGRAVÄNNEREFTERSOMJAGSKRIVERSAKERINOMSTJÄRNOR*.
Bra hållning!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0