En list

Japp. I'm gonna do it. Kan småbloggare så kan jag! Hahahahaha skoja. Min blogg är den minsta av alla. And I'm proud. Och ja, av någon jävligt underlig anledning blev bakgrunden rosa. Kanske för att bloggen jag kopierade den från har en rosa bakgrund, men fortfarande borde den inte blivit det här. Wellwell. COOOLT! I guess. (Tog bort det rosa. Blev knas.)

Tack http://cooltjejnittiofyra.blogg.se för listan! Hehehe. Hon är något av en expert.

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina CLASSMATES

3. Hur lång är du? Hur lång är jag?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? .... Harry Potter. Heh. Stelt.

5. Vem ringde du senast? ... Mamma.

6. Vem ringde dig senast? ....... Pappa.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Yes!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det ärrr!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Ser henne nu. Hon sitter och lurar i ögonvrån.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa. Som havet. Akta så du inte drunknar i dem.

12. När vaknade du i dag? Halv nio ungefär.

13. Vilken är din favoritjulsång? Vår juuulskinka har rymt!

14. Vilken är din favoritplats? Utomlands.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vågar inte skriva det här med risk för ovälkomna läsare.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte här i alla fall B)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monstret under sängen, seriously han var läskig.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hm. Måste varit badmintonen på idrotten igår. Om vi nu snackar om att skratta rejält mycket.

19. Hur stor är din säng? No idea. Sådär normal tror jag nog.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara! Känn på den då

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, tack.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Hos pappa ca 8 och hos mamma 2. Därför jag gillar min säng hos pappa.

23. Hur många landskap har du bott i? Vänta måste räkna... 1.

24. Vilka städer har du bott i? Vilken stad* Stockholm. I mina hjärtan osv.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är ju en fantastisk sommarkänsla. Men måste nog säga skor. Eller nä! Strumpor. Det är fan gött.

26. Är du social? Mja, mest med folk jag känner. Eller om jag har någon promille i blodet så. Heh.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys cookie dough. Now we're talking, liksom.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Öh... Glass? Kanske?

29. Tycker du om kinamat? Kinapuffar äger. Nämen, jadå.

30. Tycker du om kaffe? Det stinker. Så antagligen inte.

31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice. BRAVO, ska det vara.

32. Sover du på någon särskild sida? Upp och ner, oftast.

33. Kan du spela poker? Jovars, brukade spela med min bror förr i tiden!

34. Tycker du om att mysa/kela? Med min hund *ler*. Skoja, vad forever alone. Guess so.

35. Är du en beroendemänniska? Äh, bara av hasch, ecstacy osv

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Titti! :)

37. Vill du ha barn? Jodå, när jag har slutat vara barn.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska möjligtvis, tänker inte ens räkna in spanska..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope klarat mig fint faktiskt

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Pool... Hajar och fiskar är obehagliga

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resa!!!!!! Bäst spenderade pengarna EVEEER

42. Äger du dyrbara smycken? Är 20kr dyrbart?

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Öhm... Cops. Skoja det suger. Himym, simpsons?? Inte faen vet jag

44. Kan du rulla med tungan? Sadly no :[

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag

46. Sover du med gosedjur? Bara levande

47. Vad har du för ringsignal? The Burieds life theme song "This life of mine". Ska byta. Till... Soldier. Gavin DeGraw. HEHEHEHE. Sorry.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja! Eller, sparade en Nalle Puh tröja och en Bamsetröja från när vi rensade kläder förut.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mamma. Eller, hennes tröja då.

50. Flirtar du mycket? Flirtar? Kan knappt blinka med ett öga i taget

51. Kan du byta olja på bilen? No

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja på cykel, ELLER????

53. Vilken var den senaste boken du läste? Harry Potter... Oh god I'm a nerd

54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet! På Iphonen!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Kör lite moves då och då

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar knappt på radio.. Sååå 2007. Men thevoice/NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ritade en kille med cyklop. Skulle hjälpa Malin med Draw Something

59. När var du i kyrkan senast? Lucia i nian skulle jag tro

60. Är du lycklig? Eehm. Inte just nu, direkt.

Här var jag lycklig. :]


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0