Between two worlds life hovers like a star, twixt night and morn, upon the horizon's verge.

Jaha. Verkar som att man blir utslängd ur sitt eget hem här, eftersom jag inte är gift med min familj kan jag tydligen inte använda argumentet "In sickness and in health", så min syster slänger ut mig nu när jag blitt sjuk. Hon ska tydligen "tentaplugga" (my ass att hon ska..). Hehe. Nämen, tar flykten till pappa så det är helt okej.
Gillar pappas hus. Gillar? Älskar det! Kanske på grund av den sentamentala människa jag är, har bott där hela mitt liv.
I alla väder älskar jag det! Balkongen och utsikten är också rätt underbar. Nyårsfirande där var alltid uppskattat.
Okej. Bilderna kanske är liite redigerade. Men nu ska vi väl inte vara såna va?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0