Hello tourist

Önskar jag hade något sjukt roligt och intresseväckande. Men det enda som kommer upp i mitt huvud som inte heller är nämnvärt över huvud taget är nog att jag har nackspärr. Ja, så intressant var jag idag.
Den ni! Överdrivet fängslande va? Förstår att ni blir helt till er. Helt "WOAH!".
Imorgon ska det tas en sväng till stan för att göra lite projektarbete med Maja. Hur mycket projekt det blir av det hela är väl en annan femma.
Sitter vid Jonas dator. Han hade inte allt för mycket bilder att bjuda på. Får bli google.
I love google.
Vi gör ett projekt om turism i Stockholm. Kan bara tänka mig hur vi kommer se ut i filmen som ska redovisas i slutet. Hahaha, fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0