Dagbok

Sitter på altanen och skriver dagbok samt smuttar på vaniljte. Detaljer, detaljer.
Nämen, är det inte rätt underligt hur ett liv kan vändas upp och ner på bara några veckor? Hur en enda person kan ha så stark inverkan och förändra en hel tillvaro? 
Är det inte även rätt underligt hur mycket som kan förändras på ett år? 
Kollar tillbaks i arkivet i min dagbok. Måndag 13 September 2010 skrev jag "För övrigt så har jag börjat gymnasiet. Jag hatar det. Vill byta klass men jag får inte. Får panik och vet inte vad jag ska ta mig till." 
Måndag 7 Mars 2011 skrev jag "Känner mig så hatisk. Vill kliva ur mig själv. Vill inte vara jag. Låt mig vara vem som helst utom mig.".
Tordag 5 Maj 2011 skrev jag "Jag är trött på att aldrig passa in. Andra kanske inte ser mig som ett freak, men jag gör. Jag blir väl accepterad av andra? Varför kan inte jag acceptera mig?".
Söndag 19 juni 2011 skrev jag "Ensammast på jorden.".
.
Måndag 27 Augusti 2012 skrev jag "Livet är frid och fröjd. Har jag någonsin skrivit så förr? Jag kan nästan känna lycka."
Ni ser? It does get better. Precis som videosarna på youtube säger. Visst är man kanske aldrig fullkomligt komplett nöjd, men jag jobbar på det. Jag har hopp. Likaså borde alla ha. 
 
Gosh, känner mig helt såhär. Helt exposed liksom. Ville bara giva ut lite it gets better-feeling.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0