Midsommar 18/9-12 <3

HÖRRNI VÄNNER ! Vet ni vad jag hittade idag? Massa bilder i mitt arkiv! Från midsommar och så vidare. Skriver man någonsin ut den förkortningen förresten? OCH. Så. vidare. U see what I did there? Inte ett jävla skit. 
Vet inte riktigt vart jag vill komma. Till Paris kanske? Ganska fint där har jag hört. 
Bloggar endast i syfte för att inte plugga. Åh hörrni, nu när skolan drar igång kanske bloggen gör det också, det är ju därför jag har en blogg. För att slippa plugga! I see what I did there. 
Hej hej sommar. Hej på dig Monica. 
Helt osammanhängande.
Och så lite midsommarbilder på det då. Fullt logiskt. 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lol

HEJHEJHEJ

2012-09-18 @ 19:19:43

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0