När jag går förbi så tystnar musiken

Vill skriva något kul! Något alldeles enastående och fantastiskt som skulle få folk att vända på huvudet när jag går förbi!
Enda gången det har hänt var dock när jag klumpigt klampade igenom lerpölarna på väg hem dagen efter tältning i en vecka på festival. Tror dock inte det var på grund av mina charmiga slängningar med håret utan mer på grund av doftspåren jag lämnade efter mig. Eller smörpaketet som var insmörjat i håret. Eller mascaran som långsamt ritade svarta linjer på mina kinder. Eller kläderna som inte tvättats på en vecka. Eller gäddhänget som fladdrade vilt. Ja, ni ser. Det finns många anledningar att vända på huvudet när jag går förbi! 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0