Ägg

Likt en fågel som vaktar sitt ägg känner jag att jag vägrar släppa basketen. Just nu är hela universum emot att jag spelar basket känner jag, med tanke på att gud har planerat träningarna som så att jag kommer hem tolv på natten, men jag ger inte upp! Tänker sitta där och konversera med fulla ungdomar och 40-årskrismännen på tåget hem på måndagkvällarna om det är det som krävs. 
Basketen har gett mig frihetskänsla since år 2000. Inte konstigt att jag inte vill sluta!
Jaha. Okej. Då vet ni det. Kände att jag behövde skriva eftersom statistiken höjdes efter att jag blottade mig. Underligt nog. Ja, det var ju riktigt besynnerligt faktiskt. Kanske eftersom jag inte blottade mig på riktigt. 
 
Det sägs ju dock att man ska sluta på topp... Fast ähhh.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0