Decisions, decisions

Vill typ bara gräva ner mig under sista möjliga snö fram till studenten. Och ja, det lär ju typ vara snö fram till studenten. Usch blö cp. Vill mest spränga upp jorden i luften. Något åt det hållet. 
Jag må göra saker jobbigare än de faktiskt är men det är så jag rullar och I don't know what to do about it. Men jag har faktiskt en hel del livsavgörande beslut att ta och ja, skjut mig. Okej livsavgörande kanske var att ta i, men en del JÄVLIGT JOBBIGA beslut då. All denna basket, all denna skola och allt detta sociala liv. What to do, what to do. Går och gömmer mig under täcker tills någon tagit alla beslut åt mig, ok? Bra.
 
Eh. JAA.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0