Girig much?

23 Juli 2012 stannade detta i utkastet.
 
Jag vill ha en saga.
Jag vill leva i ett stort hus med pool och med en balkong vars utsikt är magnifik. Jag vill vara lagom lång och söt med brunt hår som faller naturligt över brunbrända axlar. Jag vill ha en allra bästa vän som bor nära och som jag kan prata med allt om. Jag vill bo i en stad där solen aldrig går ner. Jag vill ha föräldrar som stöttar mig i allt jag gör, även i misstag. Jag vill ha syskon som jag kan umgås, skratta och ha kul med. Jag vill ha en pojkvän som gör mig lyckligare än jag trodde var möjligt. Jag vill resa till platser jag aldrig varit på. Jag vill sitta vid vattnet och betrakta solnedgången. Jag vill bråka med personer jag älskar för att sedan bli sams igen.
Jag vill älska och vara älskad.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0