Hallåhej

JAAHA. Jonas spelar, så nu har jag tid att blogga. LÅL nejdå, bloggisen före allt <333 
Okej inte riktigt så heller. Var på arbetsintervju idag! På UNICEF, jag ger fan inte upp hoppet om att rädda världen! Bara för dumma actionaid nobbade mig så ger jag inte upp. Nämen seriously så skulle typ hjula och volta om jag fick detta jobb. Skulle vara så wonderful. För då flyttar jag och Jonas ihop hihihihi. Det gör vi vilket som, men Jonas flyttar in 1 september och jag flyttar in så fort jag får jobb. Woaaahhh!
Och så ska vi till Cypern den 19 augusti. ALLTSÅ ÄR SÅ ÖVERNATURLIGT TAGGAD. Bästa. 
Ska jobba på Slayer på Grönan imorgon, beskrivning "Deras musik beskrivs som brutal, bestraffande och vacker". Jaaaha känns som en mysig publik... 
 
Igår checkade vi in solnedgången med finkameran. Sweet.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0