/ sjukt äventyrlig

Idag är jag deppig men ändå inte riktigt. Ja, lika förvirrad som vanligt alltså. 
Så jobbigt att börja jobba vid fem och ligga hemma tills dess och fundera på vad man gör med sitt liv. Men Jonas ska börja på mitt jobb iaf hiho, så skönt ändå att ha sällskap på vägen hoho. Men på själva jobbet lär vi knappt se varandra, man är rätt inne i sitt eget. Så tycker inte det är så hemskt som många säkert tänker, haha. 
Well, i vår ska jag söka alla jäkla utbildningar inom media jag hittar så att jag kanske kommer in nånstans, vill så gärna plugga till hösten. Man får bara skitjobb utan utbildning så det är lika bra att skaffa en på en gång. 
Kul liv jag har :)) Just nu känner jag att man saknar ju ändå gymnasiet. Wää




Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0