Äh, lite sentimental bara

Imorgon ska vi fightas mot Bollstanäs på basketplanen på träningsmatch. Mucho spännande! Ska få återse min gamla hemhall vid namn Grimsta, känns som att jag kommer bli överdrivet nostalgisk. Och då menar jag överdrivet i form av att springa och krama tjockmadrasserna och desperat hoppa mot korgarna för att försöka hänga kvar. Rulla omkring på golvet för att känna samma gamla svettdoft som för två år sen. Oh, I miss it. 
Saknar lite att satsa på basketen även om jag egentligen inte vill göra det nu, allt är för långt borta. Saknar träningen dock. Tränade typ tusen gånger mer på den tiden. Och jag saknar mitt gamle lag! Att spela SM var så himla roligt ändå. Taggningen med We will rock you och Eye of the Tiger är ju fantastisk. Åhåhhhåhåhåh sa ju att nostalgin skulle komma. Bara vänta tills imorgon liksom. WOOAAHHHH!
Okej. Wellwell. BSK! WOOOHHHOOO.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0