Årsresumé 2012 Del 1

Okej. Ska jag ge mig in på detta? Vågar jag? Kommer jag fullfölja det? OKEJ DÅ LET'S GO! 
En årsresumé av 2012! HERE WE GOO!
 
JANUNARI:
 

Blev lättad när jag såg de nya lagarna. Har ju så många stalkers att jag tappat räkningen. Typ.
 
"hejsan bloggen nu ska jag berätta vad kärlek är för mig. kärlek är någon man gillar och skulle kunna göra allt för och inte t.ex. när man ska strula så börjar killen prata om något helt annat om sig själv det har min kompis Denice varit med om men om man t.ex. är med en kille då ska man visa att man gillar den och om man kanske sitter i en soffa då kan man sätta sig närmare annars så kanske killen/tjejen tror att den inte gillar den och sen nångonting jag tycker är viktigt är att när man är 12 år som jag så tycker jag att man ska ha strulat med en kille innan man fyllt 12 och det tror jag alla har gjort men jag tycker även att man borde ha t.ex dansat tryckare på berga eller ialla fall ha dens nummer det tycker jag är kärlek!"
 
 
Fick förklarat för mig vad kärlek är av en tolvårings blogg. Vackert.
 
Sverige utvecklades.
 
Var deppig.
 
La upp denna och skrev "Våldta våldtäktsmännen innan dom våldtar dig".
 
 
Jag gymmade på den tiden.
 
Hade fortfarande tandställning så jag var hos tandläkaren stup i kvarten.
 
Forever Alone - MAKE DINNER FOR TWO, DON’T HAVE TO COOK TOMORROW
La upp massa forever alone-bilder. 
 
Låtsades vara superkänd.
 
Fyllde år! Var cpsjuk men åt middag med massa vänner ändå. Kämpe.
 
 
FEBRUARI:
 
Såg Gavin DeGraw för första gången!!!!!!! Woaaahhh that moment :')
 
Min dåvarande man fyllde år så vi bombade twitter med hashtags och lyckades få honom till trea som twittertrend. Well done!
 
Jepp.
 
Pantade med pappa och tjänade de stora stålarna. 
 
Madde hade 18-årskalas!
 
Pratade i timmar och kämpade som fan för att få åka till Rom!
 
Gavin DeGraw i egen hög person svarade till mig på twitter och vi bokade Rombiljetterna samma dag! Oh happy day. Lyckan då alltså. Åkte dagen efter också. Woah!!
 
Flög till Rom, såg Gavin DeGraw och såg Roms alla sevärdheter med världens bästa Maja på två dagar. Lyckligaste tiden i mitt liv typ. Hallelujah!
 
Best. Day. Ever. Thank. You.
 
Hoppar framför vatikanstaten bara. Inga konstigheter. Det mest spontana och bästa jag nånsin gjort, hah!
 
Åkte dit med min kära barndoms&klasskamrat Majsan och min kära twitterkamrat Sofia, hah, bästa, man kan faktiskt lära känna jävligt skönt folk och inte endast pedofiler genom internet!
 
Eh. Ja. Det var typ hela det februari handlade om. :D
 
MARS:
 
 
Våren kom. Eh. Typ.
 
Spelade basket. Som vanligt.
 
Katja och Nadja fyllde 18! Så vi hängde i stan och åt finmiddag. Ja, detta är på donken, vi gick dit och värmde oss efteråt.. Lol!
 
Fett vårigt.
 
Chillade i skolan.
 
Borstade tänderna inför tandis. Känns som att jag var hos tandis typ hela våren. Hela tiden.
 
Hängde med Katja och Nadja i stan i vårsolen!
 
La upp denna och skrev "Försöker plugga... Men jag har helt tappat fokus..!". Hahaha. Torr.
 
Lurade er att jag skulle vara med i Big Brother. Tror alla gick på det.
 
APRIL: 
 
 
Mera vårbilder!
 
Åkte till Norrköping på basketcup.
 
You know, basketmänniskor. Vi är coola. Det är vad jag har hört i alla fall.
 
Bodde sjukt exotiskt gjorde vi också.
 
Drog på mig en blåtira.
 
Tog sedan en tripp till Erics landställe och partade.
 
Erics landställe.
 
Spelade in film till skolan. Köpmannen i Venedig år 2012.
 
Var sneaky och hade hemlisar. Hihihi.
 
"Det heter ju inte AIRhockey utan anledning!"
 
MAJ:
 
 
Hade majbrasa i en grill hos Niklas. Mys!
 
Spelade basket i skolan. Epic.
 
Älskar våren!!!! Den gör skolan så mycket lättare. Livslusten kommer tillbaka. Åh, jag längtar till våren.
 
Fjärde Maj la jag upp denna och skrev "May the 4th be with you".
 
Livslust? Jodå.
 
Filosoferade i fönsterkarmen som vanligt.
 
Solnedgång från pappas balkong. Love it.
 
Gick på promenad och tog fina bilder. So awesome.
 
Fick coachens pris på basketen :]
 
Avslutade och redovisade filmen. Skämdes och skrattade.
 
Mysiga brännbollskvällar på röllingby backar. Bestbest.
 
Hängde i Akersskolan gympasal en kväll. Tjill!
 
Kollade på Åkersbergas korpenkillar.
 
TOG UT TANDSTÄLLNINGEN!!!! 21 Maj! Legendariskt!
 
Innan-Efter bilder lol!
 
Tog första doppet! Stolt!
 
Med Katja och Nadja! Fast dom var inte lika modiga som mig. Bwah! Samma dag som Loreen vann Melodifestivalen! Stort!
 
Hade vattenkrig i värmen.
 
Hängde vid ängsan i Viggbyholm hehehe.
 
Gulligaste bilden jag tagit tror jag. Dör lite. Älskar gamla människor som hållt ihop. Kärlek. :')
 
 JUNI: 
 
Lirade golf med klassen.
 
Firade nationaldagen med att spionera på grannarna.
 
Hängde på Schools out-festival i Sollentuna med laget.
 
'Sommarjobbade två veckor på förskola!
Var färgglad och aktiv. Cyklade till jobbet varje dag och gick på promenader när jag kom hem. Gosh, saknar det hahaha.
 
Bästaste barn!
 
Fick reda på att jag blev antagen som funktionär på Putte i Parken och var överlycklig, fick se Gavin DeGraw ännu en gång!
 
Firade midsommar på Niklas landställe! Söp och tältade för att vi vägrade använda lakan. Måns hade även ett fint tal den kvällen. Tältade också fyra pers i ett tremannatält för att ingen ville sova med Måns och Karro. Hahaha.
 
Andra halvan av året får komma en annan gång! Har suttit och lagt in bilder i fan en timme nu, är smått död och hungrig. Men jepp, 2012 var fanimig ett bra år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0