Årsresumé 2012 Del 2

Årsresumén fortsätter! Jajamensan! Here we go!
 
JULI:
 
Juli började med att jag och Madde åkte till Karlstad på festival, stört roligt!
 
I Karlstad fick jag se Gavin DeGraw för tredje gången. Happy, happy moment.
 
Jag förlovade mig! Skoja. Min syster förlovade sig. Muy trevligt!
 
Firade Eric som fyllde 18!
 
Tjillade galet i sommarvärmen.
 
Hade det gött hemma.
 
Drog på en spontan liten båttur med världens bästa vänner. Åkte ut till en liten ö och grillade korv och lekte chubby bunny med mashmellows. (Kommer aldrig lära mig stava det ordet).
 
 
Åkte till Gräsö och hälsade på Maja! Det är så himlans najs där!
 
När jag kom hem hade vi tequilarace hos Madde. Hehehe.
 
Åkte till papi och bodde där ett tag.
 
Och hängde under bron vid Åkersbergas kanal. Picknick!
 
Hängde vid domarudden och gungade och spelade volleyboll. Tog även fula bilbilder påvägen hem, tyckte det var lika bra att den fick vara upp och ner. :]
 
Hade det kul med Malin. Hahahaha.
 
AUGUSTI: 
 
The best month that I've ever had.
Dododoooo... Stämningen stiger.
 
Kommer så väl ihåg kvällen jag tog den här bilden. Rasmus hörde av sig vid tolv på kvällen och sa att jag skulle dra ut och träffa han, Jesper och Jonas. Hade aldrig träffat Jonas då, men tänkte inte mer på det. Drog och träffade dom och vi kollade på film till fem, sen smög jag hem igen hahaha.
 
Hade en jätteawesome kväll med Katja och Nadja! Åt thai, godis och sprang och tjuvbadade i folks pooler på natten. Epic! Pratade med Rasmus och Jonas i telefon den kvällen. Hehe.
 
Var på Pride för att hedra Rasmus.
 
Hängde massa med Jonas, Rasmus och Jesper. Höll på att bli en grapp. Fick reda på massa saker om Jonas genom Våghals, men tydligen skrämde ingenting iväg mig!
 
Helgen som förändrade allt. Hade en liten fest hos pappa, och jag och Jonas hade vår första kyss. På fyllan. Hahaha, men sen stannade han helgen ut och sedan dess har vi inte varit ifrån varandra i en dag. Inte på fyra månader och 29 dagar. 
 
Samma dag började Gavin DeGraw följa mig på twitter. Haahh, WOAH.
 
Härliga sommarkvällar.
 
Blev sådär jobbigt lycklig att ni fick lida av mitt nykära skrivande och jag erkände att jag var kär. 22 Augusti gick vi ut med det offentligt på facebook till och med. Hoho. Min kärlek.
 
SEPTEMBER:
 
Åkte till Uppsala med min pöjk en helg och hälsade på hans mor.
 
Östhammar för att vara exakt. Och han visade mig Östhammars penis som visas på bilden här.
 
Var sådär jobbigt puttinuttig igen.  ❤
 
Beställde studentmössa!! Och la in en asgammal nördig bild för att beskriva saken.
 
Jesper fyllde år och hade kalas som gick halvdant om jag får säga det själv hehe. Men det var kul så länge det varade!
 
Nadja tog körkort!!
 
Förklarade min kärlek för Jonas när jag fick världens finaste en-månads-present. (Ja, sånt finns!). I love you.
 
Sanna fyllde år och hade kalas. MUY KUL! :D
 
Sen hade Malin en mycket rolig middag! Awesome månad.
 
Jonas fick dock en Iphone 5 som han retade mig med. What to do.
 
OKTOBER:
 
Hängde med grapparna i stan.
 
Det blev höst.
 
Fick min nya dator och blev löjligt glad. Heh.
 
Troligtvis Oktobers största händelse. Kanelbullens dag!
 
Var på party hos en kille med fyrkantig toalett. Blev djupt fascinerad.
 
Blev mer kär för varje dag som gick. Och blir fortfarande. Världensbästa.
 
Bokade Finlandsresa med gänget!
 
Hängde i en kundvagn i en tunnel med Jonas. Tonåringar va? Hihi.
 
Hade två månader med min finaste och han var lika snäll och gullig som vanligt.
 
Hängde i skolan. Lika skoltrött som vanligt.
 
ÅKTE TILL FINLAAND!
 
Var i Finland på Måns landställe med världens bästa gäng!
 
NOVEMBER:
 
Var på beerpongkväll hos Miranda! Adde kände sig ganska ensam.
 
Var i Uppsala hos Jonas broder! Mys.
 
Hade en jädrans massa myskvällar med min mysiga pöjk.
 
Hade tre månader tillsammans. Gos.
 
Spelade in Harry Potter med Maja till engelskan..
 
Välkomnade vintern.
 
December känns ju ganska så nära inpå så jag skiter i den månaden. Om den inte får ett eget litet inlägg kanske. Det blir senare! Där har vi 2012 i alla fall. Best year I've ever had.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0