Produktivt

Idag, en dag som denna, då jag är hemma sjuk, har jag världens chans att göra något produktivt. Känner nästan att jag vill göra något produktivt. Inte ofta det händer.
Men idag. Idag vill jag det. Men idag. Idag gör jag inte det.
Vet inte riktigt vad jag skulle göra för något, liksom. I och för sig så kan jag ju alltid städa igenom mina två rum jag har där uppe, men känns ju ganska ovärt att göra det innan jag målat, vilket jag ska ta tag i en vacker dag. Men än har jag inte införskaffat någon färg. 
Skulle kunna gå på en promenad och ta lite kort på den nyfallna snön, men det känns ju lite n00bigt att gå med en digitalkamera typ. En vacker dag ska jag införskaffa en redig kamera. Någon gång.
Hade kunnat åka till centrum eller nåt och fixa lite grejer, men jag måste spara vartenda öre till London så ska hålla mig borta från att köpa någonting. Åh, London.
Skulle kunna gå med ut med hunden dock, det var ju några dar sen. 
Så får det bli. Adíos
 
Jag och min finaste i London. 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0