Jahadå, fick ihop det till slut

HYLLNINGSTAL TILL ADAM
Kära Adam, klassens stryktips. Killen som i framtiden säkerligen bär slips.
Killen med kollen och kontrollen på bollen, gillar fotboll och satsar på chefsroll. 
Jag tror på dig och att du kommer lyckas med ditt liv, du kanske åker till Afrika och botar HIV.
Min uppfattning av dig har alltid varit god, ja, hela tiden under denna treårsperiod. 
Nu närmar sig studenten, och lärarna vill vi mest skicka ut för slänten. Så snart är det vår tur att bli arbetslösa, för nu har vi varit tillräckligt ambitiösa. 
Med din attityd kommer du att komma långt här i livet, men jag hoppas att du inte tar något förgivet. 
Man måste kämpa för att nå sina mål, man kan inte få allting serverat på en silverskål.
Inte för att jag ser på dig så, det var mest för att jag som lite djup skulle framstå.
Jag ser dig som en väldigt allmänbildad person, med bra motion och som kommer få en alldeles utmärkt pension.
Du är ärlig och du är glad, och en dag har du säkert ett bra jobb, typ på en ambassad.
Bra klädsmak har du också vilket alltid är ett plus, och en vacker dag kommer du att hitta dig en härlig guss
Ni kommer att leva lyckliga i alla era dagar och sånt där, villa volvo bil, ja du vet hur det är.
Tack för mig och tack för dessa år, imorgon är du fri, arbetslös och troligtvis inte så bra du mår.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0