"She moves how???"

HaHAhahahaha alllltså åååhhhhH!!! Vet inte hur många gånger jag kollat tillbaka i bloggen och reflekterat över hur mycket tråkigare jag blivit. Nästan påväg mot ångest. Bloggar i och för sig knappt alls längre så det kan ju också ha med saken och göra, men ändå. FLOWET är liksom bortblåst. Pratar ju inte alls med min rolige vän som stöttade min humor förut heller, kanske kan skylla på det också. Förut var jag så himla Aicha och Touché. Nu är jag mest.. Mig. Inte alls lika kul.
GELLIEMAN <333
La faktiskt till honom på Facebook förut men han accepterade aldrig.. :( Jelle Buenes eller nåt heter han.
 
Kan kolla på den hur många gånger som helst. Alltid lika roligt!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0