Gosjulen

Har haft världens mysdag idag. Först hämtade papi mig så åkte dit och hängde, rotade fram massa grejer som jag tog med mig hem till lägenheten. En hylla, dörrhängare, adventsljusstakar och massa andra grejer. Skulle egentligen hjälpa honom att lägga in massa saker på blocket men eftersom han inte hade laddat kameran så blev det inte av haha. Sen skjutsade han hem mig igen och då har jag suttit och pysslat och gjort julfint här hemma hiho. Lyssnat igenom min jullista på Spotify antal gånger också. Älskar verkligen julen, allting som ljuser upp i mörkret är så awesome.
Jag och Jonas har kommit överens om att vi ska ha julkalender också, ge något litet till varandra varje dag i December fram till jul. Har laddat upp med tre första paketen nu! 
 
 
 
 
 
Bra mobilbilder hehe, ska fota alla mysdetaljer med vår rediga kamera någon dag. Kanske. Om jag får tid. Möjligtvis. Näjdå. Det ska jag. ÅH gos. Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Woah.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0