Beslutsångest & Venice

Åh, har sådan beslutsångest om jag ska boka hotell till imorgon eller inte. Kan crasha hos en vän i ett annat residens om jag vill, men efter att knappt haft en minut ensam under dessa tre veckor så låter det så satans fantastiskt att boka hotell med pool och bara vara med mig själv en hel dag och natt innan flyget går. 
Dooock så skulle jag spara ca 600kr på att crasha hos en vän. Meeen, jag är ju inte i L.A alltför ofta så kanske kan vara värt att investera i lite ensamtid... Ja, ni förstår beslutsångesten?
 
Otherwise, så var det så fruktansvärt sorgligt igår att säga hejdå till alla. Kommer skriva mer om det senare, too much to handle right now haha. Idag var vi en sväng på Venice Beach igen, älskar det stället! Och sen åt vi på Hard Rock Café igen också, så underbar mat. Bara jag, Boryana och Alessio idag dock, buhu. Endast vi tre kvar nu från lilla gänget och de två åker imorn, wäää. 
Well, nu ska jag sova i tid för en gångs skull. Eller okej, om en stund i alla fall. Måste packa klart först, utcheckning vid tio imorgonbitti. Blö.
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0