Walk of Fame

Tog en snabbis på Walk of Fame också, hittade inte de roligaste och coolaste namnen men några jag kände igen i alla fall. Lär definitivt gå där fler gånger! Ligger väldigt nära där jag bor, typ allt ligger rätt nära. Så awesome att man i princip ser Hollywoodskylten överallt i vårt område. Mitt i smeten!
Tog en promenix med min nyfunna roomie också, väldigt rolig men suger att hon går intensivkursen och icke jag, så hon kommer vara fler timmar i skolan. Dock lär jag ju lära känna fler personer haha så det blir nog bra! 
Vi var inne på att pharmacy också och vi blev en aning förvånade när de hade en hel gång för alkohol???? Hahaha dom där lirarna, love it. Så deppigt att vi inte är 21 bara, eller deppigt att de har den åldersgränsen. What to do! 







Det kanske inte syns men den där flaskan är verkligen huuge, it's true what they say about american sizes... 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0