6 weeks in forever loneliness

Så. Jag bor alltså ensam i vårt krypin/skokartong/hotellrum/ostkupa osv. i 6 veckor framöver.
Min bättre halva har lämnat mig för att gå väktarutbildning i Boden (Luleå). Grät som en fjant imorse när han åkte, 6 veckor låter kanske inte så mycket, men vi är ett sådant där mesigt kärlekspar som jag lovade mig själv att aldrig bli. På detta 1 år, 6 månader och 2 veckor vi varit tillsammans så har vi högst varit ifrån varandra en vecka när jag var på Öland. Nu ska han vara 6 veckor i Luleå. Jisses alltså, vad löjlig jag är, men det går inte riktigt att låta bli.
När man är sådär askär som man inte ens visste var möjligt. Saknar honom liksom redan förbaskat mycket.
Nu ska jag sluta vara astöntig och spela Sims istället.
Vänta va?
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0