Grattis på 20-årsdagen älskling

Den 31 juli 2012 så skrev jag "Riddare i skinande rustningar är överskattade. Jag vill inte ha någon som kommer på en häst och räddar mig från draken, jag vill ha någon som kommer på en drake och räddar hästen från mig."
Och bara några veckor senare så kom du flygande på din drake och räddade hästen, med en alldeles fantastisk tajming. Tre veckor och en dag senare, alltså den 22 augusti 2012, så blev det officiellt du & jag. Vi fick inte riktigt så många likes på Facebook som vi önskade oss, men det var lugnt. För vi hade ju varandra.
Jag hoppas att vi en dag kan sitta på en vacker veranda och berätta om vår första kyss för våra barnbarn, du vet, på fyllan som ingen kom ihåg dagen efter. Och om vår första dejt som bestod av pizza bland hundra tomma ölflaskor i mitt barndomsrum hos pappa. Men vem bryr sig om romantik när det känns rätt. För det gör det med dig. Det känns så förbaskat jäkla asrätt. 
Grattis på födelsedagen älskling! Nu får du köpa alkohol till mig i exakt tio månader framöver. Love u!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0