/ tror hon är bra framför kameran

Har man tråkigt så har man. Bilderna nedanför beskriver ungefär vad jag sysselsatt mig med idag. Ja, tagit egobilder helt enkelt. Näjmen. Har dessutom träffat och lekt med min systerson! Han är visserligen lite liten för att leka eller förstå, men jag hade kul i alla fall. HeH.
Hängde lite hos min papi i samma vända också, han fick ungefär en månad sen födelsedagspresent i form utav filmen Now you see me. Den är så förbaskat bra och han äger ungefär 2000 dvd-filmer (no joke) så jag kände att han behövde ha den i sin samling. Vi såg den och han hade inte annat val än att älska den, så det gjorde han.
 
 
 
 
 
 
 
Ska vi tävla i egocentriskhet? Jag vinner. Lätt.
Though, in my defence, det är ju min blogg. Mitt tempel. Typ.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0