Dop & grejor

Idag hade världens finaste bästaste gudson dop!! Han heter nu officiellt Jack Rasmus Lars Tysk. Rasmus efter min fina morfar, hihi. 
Det var alldeles fantastisk, var lite nervös eftersom jag aldrig varit på ett dop förut och nu plötsligt skulle stå där uppe och hänga med alla viktiga personer men det gick superbra. Skulle göra vad som helst för den ungen. Till och med stå på scen, höh.
 
Det var tre barn som döptes samtidigt så attentionen delades upp litegrann i alla fall.
Nu hamnade alla bilder lite kors och tvärs men ni fattar grejen. Först var det dop, sen mys och fika hos bästa föräldrarna (hoho) (till och med mina long lost kusiner var där, stort!), sen mot kvällen köpte jag och Jonas på oss lite mysmiddag och åt ute på gården utanför oss och sedan en liten upptäcktsfärd på det. Bra att vi bott här i över ett halvår och fortfarande inte vet vad som finns. Men det är ändå mest skog, så så kul var det.
 
 
 
 
 
Gjorde mig så fin jag kunde, hoho.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår fina sportbilssparbössadoppresent. Kom på det ordet på hänga gubbe!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0