Söndagsångest

Jag är rätt usel på att hänga här på bloggisen, men det är inte så många som gör det med mig längre så det får vara som det är. Kul att kika in någon gång ibland när jag har något vettigt att att skriva eller lägga upp.
Inte för att jag har något vettigt att skriva just nu, men ändå. 
Jag har, tro det eller ej, använt kameran lite i helgen. Börjar fatta lite tycke för den där mekanismen, även om jag inte är fantastisk på att hantera den. Men äsch, upp med skiten bara.
Har haft en riktig myshelg, inte gjort många handtag om man säger så.
 
Godaste jävla grejen!! Kommer leva på denna. 
 
Jag & Jonas skulle försöka leka halvnyttiga igår så vi köpte "nyttiga" chips. Kändes bra för själen i alla fall, undvek att kolla hur nyttiga de egentligen är. Goda som satan var de!
 
Myste som bara den och spelade kort??? Gör man ens de hemma? Gör bara de utomlands annars typ.
 
Kapade ett skal eftersom mitt gamla var slitet som fän. Vill ha en vit mobil, men what to do. Vitt skal will do it.
 
Min andra halva.
 
Tjänna!
 
Girlpower! Hehhhh...E.
 
 
Lite sena för solnedgången, men äsch.
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0