Söndagssommar

Har haft en riktig mysdag today, så himlans fantastiskt väder så man får la utnyttja det så mycket man kan. Med tanke på att jag sitter instängd i ett källarkontor/fängelse varje vardag mellan 12-21. Wä.
Har i alla fall promenerat en massa, ätit glass och varit produktiv nog till att storhandla dessutom. Fyfan, det är verkligen ångest på hög nivå att göra av med över tusenlappen på en dag på bara mat. Deppigt värre, att vara vuxen suger ibland. Är det det jag är? Vuxen? Åh. Nu blev jag verkligen deprimerad.
Äsch. Låt oss avnjuta lite sommarbilder istället.
 
Min bästa.
 
Virkat + aztec + min Harry P-väska (ser liten ut men får plats med massor). Me gusta.
 
Häng vid kanalen, sommartecken i dess renaste form.
 
Låter denna tala för sig själv.
 
Denna med.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0