Tröstshopping, nästan lika bra som att tröstäta

HEEI kära vän(ner?) som hänger här!!
Yaa där lät jag glad va? Det är jag inte. Låt er inte luras. Har varit hemma sjuk sen i onsdags och börjar gå ner i en djupare och djupare depression. Allra helst då jag skulle jobbat på JUSTIN TIMBERLAKE igår men var tvungen att sjukanmäla mig pga svettades som ett freak av att typ äta en apelsin (ja, tryckte i mig c-vitaminer i alla former). Så det blev tröstshopping. På internet.
Vad är bättre än att göra av med sina sista pengar när man inte tjänar några?
 
Så, dessa skönheter är alltså påväg hem till mig. Nu måste jag bara hitta på något kul att göra så att jag har en anledning till att ha de på mig.
Måste även hitta en doppresent till min bästaste lille gudson som har dop om 2 veckor. Men nu har jag inga pengar kvar. Hoho, jodå. Det ska inte vara några problem förutom min kreativitet på att hitta något fint att ge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0