Sjuka bananpannkakor

Näääämen, hallå! Är hemma sjuklig från jobbet så idag har jag för ovanlighetens skull lite tid över.
Känns verkligen på riktigt som att jag aldrig har det längre. Helgerna är mina guldkorn, oftast har jag visserligen något planerat då med, men ändå, lite lugn och ro finner jag i dem. Så både igår och idag har jag bara legat hemma, och alltså. WOW. Det var fan länge sen. Det är typ det enda jag saknar med skolan, att träffa vänner automatiskt och att kunna vara sjuk hur som helst. De här sjuka dagarna kostar mig liksom flera tusen????? Det är vad jag kallar ångest på hög nivå. 
 
Aja. Lagade i alla fall bananpannkakor idag. Verkar ju ha blivit nya grejen så kände att jag var tvungen att pröva, och dessutom skulle de stackars bananerna blivit gamla annars. Det blev gott!!
Två bananer, 4 ägg och lite vaniljpulver var allt jag hade i. Asbra om man är sugen på pannkakor men inte har mjölk hemma (vilket vi typ aldrig har för de alltid har så himla dåligt datum), men har några bananaz över.
Halva grejen är ju dock att de ska vara nyttiga, jag tror jag förstörde det när jag dränkde de i sylt. Och stekte dessutom i vanligt margarin. Hahaha.
 
 
 
 
Jaharå. Bra bilder och grejer!
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0